Leta i den här bloggen

lördag 23 april 2011

Albumcovers lagda till handlingarna

I och med att Crossing Keys nu släppt sitt debutalbum kan jag lägga ännu en albumdesign till handlingarna. Nedan listar jag några av de jag gjort (urvalet har styrts av vilka jag hittat lätt tillgängliga i digital form på min bärbara disk, så håll till godo...

Crossing Keys: About time, album 2011

Crossing Keys: You're not the only one, singel, 1995




Crosing Keys: That just about says it all, singel, 2009


Torbjörn Carlsson: Presence, album
Emma Torger: Jag finns alltid här, demo

Tomas Odhner: Four songs, demo
 
Harry Banks Buzzers: A go-go, album

Majoka: Let me be me, album

Majoka: Shades of blue, album, 2010
 
Shar: Hugarfel/minding, album

Jazzt Like This: Simple songs, album

David Miles: I ett levande land, ep

Sunroof: Sunroof, demo

Birgit Carlstén & Lars Holm: Vissa visor, album, 2010

Bruno Yxenholt: Contaminated blues, album, 2010

Per Skjervik: Skjervik, album, 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar