Leta i den här bloggen

onsdag 2 februari 2011

Nytt skivomslag på gång

De senaste åren har jag haft förmånen att få formge en del skivomslag. Den senaste tiden har jag faktiskt gjort omslag till tre oliak skivdebutanter. Bruno Yxenholt och Pelle Skjervik från Åmål har båda gett sina debutalbum som soloartister. Birgit Carlstén och Lars Holm är en duo som spelat tillsammans i många år, men som först nu debuterat på skiva, även där fick jag äran att göra omslaget.
En annan artist som jag jobbat med tidigare, Majoka, var förra året tillbaka med sitt andra album, och även denna gång gjorde jag skivomslaget.
Just nu är det dags för nästa omslag då Åmålsbandet Crossing Keys håller på med sitt debutalbum. På skärtorsdag 21 april 2011, släpps skivan.
Nedan några av de senaste albumomslagen jag jobbar med...
Ha det gott

Tony




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar